Sepaş, kurumsal toplantısını gerçekleştirdi

Sepaş Enerji, Wellborn otelde, Kocaeli, Sakarya, Bolu, Düzce ve Gebze'den oluşan 5 bölgedeki, 21 Müşteri Hizmetleri Merkezinde görev yapan  68 çalışanının, birbirleriyle tanışmasını ve kurum içi kişisel iletişimlerinin güçlenmesini amaçlayarak kurumsal toplantısını gerçekleştirdi. Sepaş Enerji Genel Müdür Vekili Mustafa Ensari’nin de yer aldığı toplantıda Bireysel Müşteriler Müdürü Serkan Seçkinli tarafından yapılan sunum ile çalışanlarla kurumsal bilgiler paylaşıldı.

 Sepaş Enerji’nin Kurumsal Toplantısında çalışanlara, Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezinin yenilenen organizasyon yapısı tanıtımı yapıldı.

 Serbest Tüketicilik hakkında kurumsal bilgilendirmeler yapılırken, Sepaş Enerji tarafından kullanıma geçirilen yeni CRM (Customer Relationship Management) Müşteri İlişkileri Yönetimi programının tanıtımı ve programın kullanımı hakkında da bilgiler verildi. CRM’nin, firmaların mevcut müşteriler ile sürdürdükleri ilişkiyi geliştirmek, yeni müşteriler kazanmak ve tüm müşterilerin elde tutulmasını sağlamak amacıyla geliştirildiği ifade edilerek, CRM’nin hedefinde, “Doğru mal ya da hizmeti, doğru müşteriye, doğru zamanda ve fiyatla, doğru noktada sunmanın” yer aldığı belirtildi. CRM bilişim programı tanıtımı yanında, Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezi personeline program kullanımına dair detaylı bilgilendirme de yapıldı.

 

 

Anahtar Kelimeler:
Sepaş
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.

banner85

banner89

banner96

banner23

banner16

banner7

banner84

banner82

banner18

banner19