İSU, SU VE KANALİZASYON İDARELERİNE ÖRNEK OLUYOR

Türkiye’de hizmet alanı İl genel olan iki kurumdan biri olan Kocaeli Büyükşehir Belediyesi İSU Genel Müdürlüğü, yerel seçimlerle birlikte hizmet alanı genişleyecek olan Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdareleri tarafından örnek kurum olarak inceleniyor...

Hatay ve Balıkesir’den sonra Samsun Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon  İdaresi (SASKİ) Genel Müdürlüğü yöneticileri de İSU Genel Müdürlüğü’nün yapılanması ile altyapı ve teknolojik yatırımlarını yerinde inceledi.

Türkiye’de 16 Büyükşehir Belediyesi ve bunlara bağlı Su ve Kanalizasyon İdaresi faaliyet gösteriyor. Bu Büyükşehir Belediyeleri içerisinde bulunan Kocaeli ve İstanbul Büyükşehir Belediyeleri ve bunlara bağlı İSU ve İSKİ Genel Müdürlükleri 2004 yılından beri İl geneline hizmet veriyor.

SAMSUN SASKİ İNCELEME YAPTI

Kısa zamanda yeniden yapılanma ile birlikte yatırım atağına geçen İSU Genel Müdürlüğü, yaklaşık 10 yıllık sürede Kocaeli’nin altyapı problemlerini bir bir çözdü. Birçok teknolojik yenilikleri ile de örnek kurum olan İSU Genel Müdürlüğü, yerel seçimlerle birlikte yeni kurulan veya hizmet sahası İl geneli olacak Su ve Kanalizasyon İdarelerine de örnek oluyor. Hatay ve Balıkesir’den sonra Samsun SASKİ Genel Müdürü Coşkun Öncel, Abone İşleri Daire Başkanı Ahmet Yurt ile Bilgi İşlem Daire Başkanı ve İçmesuyu Daire Başkan Vekili Hasan Altınışık İSU Genel Müdürlüğü’nde incelemelerde bulundu.

GENEL MÜDÜR BAYRAM, YAPILANMA VE PROJELERİ PAYLAŞTI

Genel Müdür İlhan Bayram tarafından ağırlanan Öncel ve beraberindekilere, Kurumun 2004 yılında sorumluluk alanının genişleme süreci ile yapılan yatırımlar hakkında bilgi verildi. İSU Genel Müdür yardımcıları ile bazı Daire Başkanlarının da hazır bulunduğu toplantıda Genel Müdür İlhan Bayram, yeni yapılanacak olan Büyükşehir Belediyeleri ile su ve kanalizasyon idarelerinin iyi planlama yapmaları gerektiğini anlattı. Kurumsal yapılanmanın tamamlanmasının ardından büyük yerleşim alanlarından başlayarak öncelik sırasına göre altyapı yatırımlarına başlanması gerektiğini aktaran İSU Genel Müdürü, kurum olarak Türkiye’ye örnek olacak yatırımlar gerçekleştirdiklerini ve yeni kurulan veya hizmet sahası genişleyecek su ve kanalizasyon idarelerine de bilgi ve teknolojik destek vermeye hazır olduklarını da sözlerine ekledi.

SCADA İLE ALO 185 ÇAĞRI MERKEZLERİ

Genel Müdür İlhan Bayram, teknolojik yatırımları olan  SCADA Merkezi ile 7 gün 24 saat faaliyet gösteren Alo 185 Çağrı Merkezini misafirlerine gezdirerek bilgi verdi. Türkiye’de ilk olarak yaptıkları Atıksu Scada Merkezi ile atıksu ve yağmursularının tek merkezden kontrol altına aldıklarını anlatan Bayram, Alo 185 Çağrı Merkezinin vatandaş ile bağlantıda önemli hizmet verdiğini de aktardı. SASKİ yöneticileri ayrıca, yüksek tüketim yapan abonelere yönelik uygulanan Yüksek Tüketim Projesi ile Bilgi İşlem Daire Başkanlığı’nı tarafından yürütülen projeleri de inceledi.

TECRÜBEDEN YARARLANACAĞIZ

İSU Genel Müdürlüğü’nün Türkiye’de hizmet sınırları İl geneli olan iki kurumdan birisi olduğunu belirten Samsun SASKİ Genel Müdürü Coşkun Öncel, yapılan yapılanma ile yatırım ve projelerden etkilendiklerini söyledi. İSU Genel Müdürlüğü’nün tecrübe ve projelerinden yararlanacaklarını anlatan Öncel, gösterdikleri ilgiden ve başarılı çalışmalarından dolayı Genel Müdür İlhan Bayram ve ekibini teşekkür ettiğini de sözlerine ekledi.

 

 

Haberler