KÖRFEZ AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ

- Kurumunuz hakkında bilgi verir misiniz?

Kocaeli’nin Körfez ilçesinde yer alan merkezimiz Sağlık Bakanlığı’nın izniyle 1 Nisan 2009 tarihinde kurulmuştur. Kuruluş aşamasında Körfez Devlet Hastanesi binasında geçici olarak hizmet vermeye başlamış olup 1 Eylül 2009 tarihi itibarı ile halen hizmet vermekte olduğumuz binaya taşınmıştır. Açıldığında 8 diş hekimi ve 10 diş üniti ile hizmet vermeye başlamıştır. Şu anda ise 16 diş hekimi aktif çalışmaktadır. 20 diş ünitimiz mevcuttur. 1246 m2 kapalı alan 4025 m2 açık alana sahip olan Körfez ADSM’mizde hastalarımız ve çalışanlarımız için geniş bir otoparkımız mevcuttur.

- Hastalar kurumunuza nasıl başvurmaktadır?

Hastalarımız MHRS veya 182 nolu telefondan hekim seçme uygulamasını kullanmak suretiyle randevu alarak kurumumuza başvurabilmektedir. Randevu alarak başvuran hasta, randevu aldığı hekim tarafından muayene edilerek teşhis ve tedavisi hakkında bilgilendirilerek tedavisi devam etmektedir. Ayrıca hastalarımız, randevusuz olarak ayaktan başvurarak muayene, çekim ve yapılması gereken tedavileri hakkında bilgi alabilmektedirler.

""- Mesai dışı çalışma ve nöbet hizmetleri konusunda bilgi verir misiniz?

Merkezimizde Çarşamba ve Perşembe günleri olmak üzere haftada 2 gün 17:00/19:00 saatleri arasında mesai dışı çalışması uygulaması çerçevesinde hizmet verilmektedir. Hastalarımız yine hekim seçme hakkını kullanarak MHRS üzerinden ya da 182 nolu telefondan randevu alarak tedavilerini yaptırabilmektedirler. Nöbet hizmeti; hafta içi ve hafta sonu saat 08:00-24:00 arasında verilmektedir.

Kurumunuzda verilen hizmetler nelerdir?

Ağız içi muayenesi, dolgu, kanal tedavisi, panoramik ve periapikal röntgen, sabit protez, hareketli protez, yer tutucu, diş çekimi, diş eti hastalıkları tedavisi, fissür sealant ve flor uygulamaları, genel anestezi ve sedasyon altında diş tedavileri, evde bakım sağlık hizmetleridir.

2016 yılında toplam 69 bin 569 hasta muayene edilmiş olup toplam poliklinik sayısı 108 bin 482’dir. 2016 yılında kurumumuzda yapılan tedavi sayıları şu şekildedir; Dolgu sayısı 35 bin 640, kanal tedavisi 8 bin 904, sabit protez 16 bin 174, hareketli protez 4 bin 98, fissür sealant 888, genel anestezi altında işlem 55, diş çekimi 16 bin 396, detertraj (diş taşı temizliği) 2 bin 586, flep operasyonu 924, küretaj bin 111’dir.

- Özellikli verilen hizmetleriniz nelerdir?

Evde sağlık hizmetleri, genel anestezi altında diş tedavileri, protez hizmetleri, görüntüleme hizmetleri.

- Genel Anestezi ile diş tedavisi konusunda bilgi verir misiniz?

Kurumumuzda genel anestezi ve sedasyon altında diş tedavisi hizmeti verilmektedir. Zihinsel ya da bedensel engeli bulunan hastalar kooperasyon güçlüğü yaşayan hastalar, otizm ve yaygın gelişim bozukluğu olan çocukların ağız ve diş sağlığı ile ilgili tedavileri genel anestezi veya sedasyon altında yapılması sağlanmaktadır. Genel anestezi ve sedasyon altında diş tedavisi hizmeti alacak hastalarımız hekimlerimize randevulu yada randevusuz olarak başvurarak muayeneleri yapıldıktan sonra genel anestezi için Körfez Devlet Hastanesi Anestezi Polikliniğine konsülde edilmekte, konsültasyon işleminden sonra hasta gerekli onayı alarak kurumumuza başvurmakta ve genel anestezi altında işlem yapılabilmesi için gün verilmektedir.

-Evde sağlık hizmetlerinden bahseder misiniz?

Sağlık sorunları ya da yaşlılığa bağlı olarak kurumumuza gelemeyecek durumda olan hastalara evde sağlık hizmeti verilmektedir. Evde sağlık biriminde görevli diş hekimi ve personeller, hastayı evde ziyaret ederek muayenesi yapılıp gerekli tedavi aşamalarını planlayıp uygulamaktadır. Hastalarımız 444 38 33 nolu telefonu arayarak evde sağlık hizmeti talep edebilmektedir.

- Görüntüleme hizmetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Radyoloji Görüntüleme Birimimiz, hastalarımızın ağız ve diş sağlığı ile ilgili sorunlarının tespiti için tüm dişlerin görüntülendiği digital panoramik ve digital periapikal röntgen çekimi yapılmaktadır.

 

""

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yıldırım Demir 2 ay önce

Ne güzel dokturmus giden pişman kanal tedavisi yok kaplama yap 10 gün sonra dokulmeler başlıyor yazık bu insanlara zorla OZEL hastaneye teşvik ediyorlar

banner85

banner89

banner96

banner23

banner16

banner7

banner82

banner84

banner18

banner19